Переяслав-Хмельницька ЗОШ І - ІІІ ст. № 3

Субота, 18.08.2018, 11:24

Вітаю Вас Гість | RSS | Головна | Мета та завдання | Реєстрація | Вхід

І Мета та завдання діяльності органу учнівського самоврядування в ЗОШ І - ІІІ ступенів №3

 

   Учнівське  самоврядування - це не наглядова структура, а спосіб організації життя колективу. Між радою шкільного учнівського самоврядування, педагогічним колективом та батьками  існує  нерозривний звязок, як між рівноправними партнерами. Рада міністрів Шкільної республіки   нашої школи є вищою законодавчою ланкою для учнівських рад класних колективів, виконання її  рішення  є обов’язковим. У свою  чергу  рада  враховує  інтереси  і  запити кожного класу.

 

Мета учнівського самоврядування в  школі:

 

1. Забезпечити охоплення якомога більше учнів до діяльності  органу учнівського самоврядування в школі.

 

2. Зробити  мету  і  завдання  реформування виховної  роботи особисто значущим для кожного школяра.

 

3. Сформувати в учнів  високі  моральні  якості, вміння  співпрацювати  на принципах  рівності, гласності, демократизму.

 

4. Сформувати  толерантне ставлення до різних  світоглядів, релігійних  переконань, політичних  доктрин.

 

5. Сформувати  почуття  патріотизму, національної  гідності, поваги  до рідної  мови.

 

6.Ознайомити учнів із  різними  демократичними  здобутками, особливостями  становлення демократії  в Україні.

 

7. Виховати  активних, небайдужих громадян  країни,  здатних  приймати  рішення, працювати  в команді.

 

     Під час організації  учнівського самоврядування необхідно враховувати взаємопов’язані  етапи  розвитку  та виділяти  основні  завдання  на  кожному  з них:

І етап - організаційна  робота.

 

    Головне завдання - зосередити увагу педагогічного  та учнівського  колективів до проблеми  учнівського самоврядування в  школі, вивчити науково - методичну літературу, провести нараду при директорові, засідання  методичного об’єднання  класних  керівників, батьківські та  класні  збори  з проблем організації  учнівського самоврядування в школі.

 

   Організаторська діяльність педагогів та керівників проекту  на  даному  етапі  має  на меті  впорядкувати роботу  органу  учнівського самоврядування,  надати діяльності  планомірного  характеру,  доводити  до учнів - виконавців  практичні  вказівки,  проводити навчання та інструктування активістів.

 

На  цьому  етапі слід  особливу  увагу  звернути  на розв’язання таких питань:

-         розробити оптимальну структуру учнівського самоврядування з урахуванням  специфіки  школи;

-         вивчити ступінь  громадської  активності  учнів;

-         визначити  мету  і завдання  учнівського  самоврядування;

-         розробити  документацію ( статут, положення, інструкції, пам’ятки );

-         визначити права та обов’язки  членів органу учнівського самоврядування, з урахуванням  структури.

 

ІІ етап -   безпосередня  організація  роботи  учнівського  самоврядування в  школі. У  ході  його реалізації  слід:

 

-         організувати практичну діяльність органу учнівського самоврядування в школі;

-         уточнити  функції  та  завдання  кожного  структурного  органу, його  членів, виходячи  із  їх  прав  і обов’язків;

-         проводити систематичне навчання активу  з питань  планування;

-         систематично  проводити  засідання, рейди, чергування;

-         забезпечити  реальні  права  і  обов’язки  учнів як  важливий  чинник  демократизації  шкільного життя;

-         створити можливість   вільного висловлювання   думки,  різноманітні   шляхи  активізації   співпраці.

 

 

 

ІІІ  етап - удосконалення  організаційної діяльності  учнів.

 

На цьому етапі   відбувається  виконання таких  завдань:

 

-         розширення   ролі  учнівського  самоврядування  в житті  школи  в міру  нагромадження  школярами  організаторського досвіду;

-         створення  нових  формувань, об’єднань, клубів за інтересами;

-         перегляд  прав  та  обов’язків  членів  органу  самоврядування, вдосконалення  структури;

-         розробка  системи заходів  щодо  забезпечення  гласності  роботи  органу  учнівського  самоврядування;

-         діагностика  різних  аспектів  розвитку  і функціонування  органу  учнівського самоврядування;

-         систематичний  моніторинг  учнівської  думки;

-         створення  системи  стимулювання  творчого  самовдосконалювання  лідерів  органу  учнівського  самоврядування.

 

 

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Пошук

Мова сайту

Выбрать язык / Choose language:
Russian
English
French
German
Japanese
Italian
Portuguese
Spanish
Danish
Chinese
Korean
Arabic
Czech
Estonian
Belarusian
Latvian
Greek
Finnish
Serbian
Bulgarian
Turkish

Календар

«  Серпень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Друзі сайту